CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME!!

Assalamualaikum kepada pembaca blog ini dan kepada yang bukan Islam. Hye :) Facebook:Prince Aiman ^^v

Malam Misbun Sya'ban

yeah ari n ari paling bermakna bg org Islam kerana ari n buku2 amalan kita akan di bawa ke mana ek lupa daa tapi ari n mmg speacial sebelum ker Ramadhan, hehex
korang semua baca n
Aku mintak maaf kalau aku ader buat salah kat korang, terkasar bahasa, termaki, menyakitkan hati korang. Saya Muhd Aliff Aiman Bin Asrap meminta seribu sejuta kemaafan dari anda semua yg mengenali Aiman atau lebih di kenali PRINCE AIMAN :) . Saya harap kamu semua maafkan lah saya kerana saya juga telah memaafkan anda semua , Semua yg mengenali saya..
I'M  SORRY YOU ALL 
I hope we all archive what we want and get a happy life and after life amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan