CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME!!

Assalamualaikum kepada pembaca blog ini dan kepada yang bukan Islam. Hye :) Facebook:Prince Aiman ^^v

Bakat Perendam XD

huhuhu....aku dari kecik mmg suka menyanyi, suka giler XD ....kalau nyanyi selalu lagu english melayu kurang sikit la....tapi tu tak kesah sgt yang paling di kesahkan ialah

suara aku tak sama macam suara asal !!!!
dan
aku tak boleh nyanyi  pich rendah!!!!!!!! 
><

Haaa tu la masalh nyer, hmm dalam doa aku lepas solat selalu aku mintak pada Allah supaya aku dapat mengatasi masalah kat atas tu, dan mejadikan suara aku merdu..huhuhu minat giler bidang n, tapi kalau nak record paling takut pasal suara akan jadi besar dan garau, maksudnyer tak merdu langsung, hmm

orang boleh minat aku ker kalau suara macam katak/besar ? HUHUHUHU :'(

hmm tak tau la kan org leh terima suara cam aku n. hmm...tapi aku harap doa aku di makbulkan..dan lagi satu aku minat berlakon ..siap dapat tawaran dari metrowealth under david teo lagi untuk berlakon tapi kena screen test la...eh tp  cik nor pun ada ckp yg aku n ada bakat perlakon *happy :D* hehehe tapi kalau boleh aku nak 3

1>penyanyi
2>pelakon
3>penari

yeah i hope Allah will make me change like i wish amin ya rabbalalamin :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan