CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME!!

Assalamualaikum kepada pembaca blog ini dan kepada yang bukan Islam. Hye :) Facebook:Prince Aiman ^^v

Aku kau dan masalah N

As'salam dan holla XD , tajuk macam semacam kan? k pukul 7.30 pagi hari khamis 13/12/12 ambik kau, haahha XD aku buat kerja giler, mesej perempuan yang pernah aku sa*missing* ...ok aku tau mulut dia kalau cakap laser XD fuhh berapi woi , ambik pemadam api cepat (!) ahhaha, aku tak percaya yang dia masih mengamuk pasal benda yang dah lama. Ok aku paham kenapa , dan yer kau memang tak kan lupakan benda tu. Aku hanya cakap benda yang aku rasa, tapi bagi dia dah lapuk. Tak per lah , orang tak suka . Tak boleh buat apa dah. Alahai JAHAT betul Aku masa tu. Aku nak betulkan keadaan, tapi engkau tak nak. Tak mengapa, lah engkau pun pernah cakap, kau benci aku . Aku memang dah paham sgt dah . Ayat kau tak kan berubah macam biasa, marah + benci=aku. Yer itu lah dia si N, aku malas nak gaduh pasal benda yang dah lepas. Aku tau salah aku, tau sangat. Engkau tak puas tengok aku cam ni kan sebenarnya. It's ok :) me still can handle this . Apa-apa pun, lepas ni aku tak text kau. Sebab , kau pun mana suka aku mesej. Ayat lapuk apa2 je la :) faham sangat :D N kau comel k fakta engkau ^^v hehehe, stalk fb aku then tweet pasal aku putus ngan FZ dan SNH , alahai still angry are you? hmm engkau ni kejam sgt, pelik aku tgk. Tak per la....hidup kau. Aku dah tak kacau lagi. ok N tu mesej aku last. Dan msj kau aku tak penah rasa nak delete pasal aku Sa*missing* . K aku dah nak mulakan hidup baru. Aku harap kau dapat tgk aku hancur lagi selagi kau puas. Aku tak kesah :) aku akan terus senyum selagi mampu N ^^v dan~~~ aku  tahu sebenarnya engkau suka tengok perempuan yang aku tunggu then aku dapt lepas tu putus kan? right ? betul? haha, aku tau kau suka pasal kau nak aku rasa macam mana kau rasa .....yer aku dah rasa cukup dah merasa. Tapi aku tetap poning ngan hang ni awat dok benci sgt kat aku :3 tak per la, kamu puyer perasaan :) hope u get what you want

keep macho ^^v hehehe




Tiada ulasan:

Catat Ulasan