CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME!!

Assalamualaikum kepada pembaca blog ini dan kepada yang bukan Islam. Hye :) Facebook:Prince Aiman ^^v

Akhirnya........

As'salam kepada pembaca semua , ok2 act aku baru balik sekolah dan yer penat tak penat la jugak. Tapi apa boleh buat ..demi DOCTOR VETERINA puyer pasal sanggup ok....haha hmm nampak kan tajuk tu? apa yang akhirnya? what is the problem with lastly? what?

Sebenarnya macam ni, aku dah berhenti berharap pada orang yang aku paling sayang dalam hidup aku. Dia yang aku selalu rindu, sayang, manjakan, gurau2 dan macam2 lagi...macm2 kenangan aku dgn dia ...perit ,susah, senang, manis semua bersama. Masalah kita orang pun sama, nampak macam sweet kan? tak pun...hmm aku tak tau la sejak 2 bulan yang lalu, aku macam dah lain...sejak dia pun macam ''taken by someone'' tetapi aku tau dia single....hmm dlm masa 2 bulan tu...aku pantang gurau pasal cinta , couple dan all sort of that.

Aku tak tau la kenap, sbb cemburu? Yer memang cemburu gila nak die. Entah la, tak tau knpa aku cemburu blind....mungkin sbb stress exam, dgn masalah lagi...tu sebab kot...tpi memang rumit perkara ni... ada satu hari tu, kita org gaduh selama seminggu...kerana punca dia ckp nak couple dengan orang lain...sbab dia nak revenge or entah....dia nak couple main2...bila aku baca dia mesej cam tu...memang hancur ok hancur gila , sbb aku takut dlm masa dia main2...akan terbuka pintu hati dia untuk terima org tu. Seriusly aku tak boleh dgr dia ckp kata2 seperti janji...dia pernah ckp tak nak buka hati kat sapa2 means xnak couple right? dan aku makan kata2 dia tu..maybe sbb tu aku tak boleh kot? erm entah....

Pastu, cerita pasal ex yang paling dia sayang thp dewa ''DULU'' ....yer, aku kupas cerita pasal dia....dan aku nak tau semua pasal mamat tersebut *act ada nama scientific dia , malas nak sebut dan kurngkan sebut sbb puasa dan tak baik ok* mula2 cerita  pasal mamat tu, aku mcm happy skit pasal dia dah benci mamat tu...TETAPI aku amat kecewa sebab dia sanggup tak nak kawan aku masa tu hanya sebab mamat tu suruh *kalau nak di ikutkan bukan mamat, mencarut aku dah keluar septtnya sabar jerk ni* aku dengan penuh terkejut dan tak sangka..sanggup dia dengar kata laki tu sedangkan aku yang tunggu lama ni yang setia dengar maslah dia semua dia snggup tak kawan smta-mata eh!! aku dah panas~ sedangkan aku masa tu dengan seseorang yang amat sayangi aku , aku tak ada la sampai tak nak kawan dia,aku tetap layan dia dan aku teman dia jogg even aku terpaksa bohong dan tipu gf aku masa tu, lepas dia dpt semua ni aku hancurkan hati dia dan sampai skrang dia tak akan terima aku kerana perbuatan aku yang sungguh kejam.....but HOW COULD SHE DO THAT TO ME JUST FOR THAT MAN KIND? Sungguh aku tak sangka dan tak terduga dia sanggup macam tu, aku rasa amat perit dlm hati ..lagi perit kalau nak di bandingkan dgn dulu sebb skrang aku tau semua nya.....aku mmg tak tahan gila mlm tu, aku solat isyak tgh mlm dan zikir ..dalam masa aku zikir tetiba hati aku dan otak aku pikir kenapa aku sanggup hadapi semua ini? kenapa aku tak sanggup tinggalkan dia sedgkan dia dah buat aku mcm tu? dan skrng aku tau knp Capital H.N tak terima aku sbb bnda yang aku dpt lbih kurng mcm aku buat dia...dgn tak tahan hati aku dan aku dah hilang kesabaran..air mata aku menitis sedikit..lagi byk aku zikir dan fikir dlm masa yang sama, lagi byk air mata keluar sehingga aku LET ALL OF PAIN OUT ..aku puas sngt dan rasa kosong hati aku lepas nangis dan berdoa agar aku mampu hadapi semua rintangan ni...

Lepas kejadian mlm tu, aku nekad untuk tak berharap lagi dekat sesiapa pun selama dua tahun ni sebab nak SPM....cinta aku hanya pada Allah sahaja...aku tak nak ada crush or whatever..dan aku dah tak ambik kesah macam dulu dekat dia....kalau dia nak couple, nak game , nak whatever....aku tak kesah, aku penat semua ni, di sebabkan itu,aku berubah untuk jdi lagi baik untuk diri sndiri dan tutup hati ni dari bgi kat sesiapa....memang aku tak percaya aku terlalu bodoh sangat menunggu tetapi aku bangga sbb aku mampu setia pada seorang selama 2 tahun....yes bangga dan kecewa dalam satu masa.....hmm skrang aku dah tak pikir dia nak buat apa or apa2..tu dia puyer pasal....hmm

Now i will never having any serius relationship than a friend. I had enought with all this stupid thing that make me hurt.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan