CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME!!

Assalamualaikum kepada pembaca blog ini dan kepada yang bukan Islam. Hye :) Facebook:Prince Aiman ^^v

Aku Rindu Kau 2

Buat pertama kalinyer  aku rindu DIA sampai bawak ke tido,
aku tak boleh tido, asal nak tido jerk dia muncul di  dalam hati ku otak aku...
asyik2 muka dia keluar, senyuman dia, muka majok dia, yg mmg aku x dpt luper
hmmm......................

aku tak tau la, kenapa sejak dua tiga ari n, dia dah mula menghantui diri ku
walaupun aku dan dia dah lama putus, tapi still seperti baru semalam aku baru putus
masih hangat cinta yg dia bg pada aku, aku tak tau kenapa...
aku still mahukan dia, still rindu dia, still sayang dia....apa semua n
hati ku dahagakan dia, gelak tawa dia , ayat manja dia ..kitew , awak..semua tu


aku tak sedar yg masa aku masih milik dia, aku mengsia-siakan dia,
aku menunggu orang yg belum tentu menjadi milik aku dan membiarkan orang yg setia untuk ku ..
entah kenapa aku terlalu obses dengan dia skrang n, semua benda dia buat aku ingat,
tempat aku bermanja dgn dia still aku ingat..kalau nmpk tmpat tu, aku akan ingat dia.....

malam tadi adalah satu peperangan hati yg x pernah aku rasa, dia ada di hati aku
susah untuk memejamkan mata selagi dia x jadi milik aku balik.aku bukak balik vid last dia bg, aku ingin dgr suara budak2 dia tu, yg mampu buat aku layu, cair.......
hmm..............k sni je lah aku cer, tapi satu benda yg aku nak ckp

AKU SAYANG CAPITAL N LAGI!!
AKU RINDU CAPITAL N SESANGAT!!!
IMICHU!!
ILOCHU!!
I SO SORRY sincerely from MY HOLE HEART!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan