CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME!!

Assalamualaikum kepada pembaca blog ini dan kepada yang bukan Islam. Hye :) Facebook:Prince Aiman ^^v

Kau Kejam, Jahat, Nakal, Dengki tapi BERMAKNA

kalau baca tajuk, first terlintas mesti pkr dia n mcm 'pembunuh'...
tekkk!!! bukan laa , tp yer jugak pasal
DIA BUNUH TIKAM JANTUNG HATI AKU!!!
saper?? sorry hanya aku dan dia yg terasa saja tau k....*kalau dia terasa la kan*
hhhmmmm,....aku paling benci skrang adalah  *bukan benci tp kurang suka* time nak tido,
yes belum tido dah ader 'night mare' dia bukan yg seram aww...tp
YANG MANIS TETAPI BERBISA....
SEKEJAP TAPI BERMAKNA....
hmm dia akan datang bila aku  ingin tido,
bila aku keseorangn, atau masa aku sdg blajar...
yeah dia ganggu aku, tp reality nyer x, cuma hati aku mmgil dia...
yg paling aku sakit dan merana,
bila dia muncu, aku rasa atau minda aku bermain satu video yg beruang kali,
seperti benda yg aku idamkan dari dia...
tp itu hanya angan-angan kan...x betul , tp tu lah yg slalu hadir dan bermain di kepala wotak aku n hahax!
CUKUP!!!
biar aku sensara, aku x kan mendekati diri kau walaupun
HATI AKU MAHU KAN KAU MEMILIKINYA...
yeah biar aku mengelamun tentang kau,
biar aku tidak tido snng meimpikan kau...
BIAR AKU TERSEKSA MAHUKAN KAU
SEBAB SAKIT AKU X SAMA SEPERTI APER  YG AKU TELAH BUAT KAT KAU..
AKU TERIMA APER YG AKU KENA SEKARANG...
AKU AKAN CUBA MELUPAKAN KAU SEPERTI MANA AKU TELAH LAKUKAN ORANG YG PERNAH AKU PALING SAYANG....
i try to forget you, but i can't actually
but it's better i'm not with you  because you will hurt for a second time..
i'm sorry from the beggning i know u..
hope u gone from me....
find a man who better than me....
I'M SORRY ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan