CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME!!

Assalamualaikum kepada pembaca blog ini dan kepada yang bukan Islam. Hye :) Facebook:Prince Aiman ^^v

I'm Single Boy With Single Heart


yeah kenal n saper?? x kenal mmg nak kena la *pegang kapak* hahax!
ini lah aku, yes aku x ncem, muka byk pimples, yes terima kasih..
tapi sekurang kurang nya aku sedar diri, 
aku x sombong, sumpah! aku mmg x sombong, nak tegur pun tegur la yerk
hehe tp tegur tu biar la sopan sikit x yah nak mcm cari gadoh la kan....
sbb kalau dah cam tu mmg x dilayan, 
aku suka snap gambar, edit gambar , bergambar-gambar la snng citer,
sepupu aku ckp aku n 'budak market' huurmm, ader la sikit kan market tu
hahax! 
~I'M SINGLE AND AVAILABLE~
..I'M A SINGLE BOY WITH A SINGLE HEART..
hehe mcm sarat kan, siap letak single and available mcm kemarok cinta lak, hahax lantak la kan
blog aku suka ati la.....hehe yeah aku single , korang tgk ader dua kan ayat single tu, ader maksud nyer
yg first mmg aku single , tp kadang2 single dari luaran dalam masih berpunya, so aku x berpunya totally single 100% , hehe single baik luaran atau dalaman, yep it' all happen just a few hour ago...hehe ^^v
but aku x rasa ingin bercinta pada waktu sekarang, sebab ader pmr yg ingin aku tempuhi so mcm x nak sgt la kan kapel2 n, lepas pmr yer mmg nak ^^v


ckp pasal pmr n kan, lagi 4 bulan jer kot nak pmr, wow x sangka kejap jerk nak exam, aku n haa?? buku hmm still beautiful like no one touch it, buku exercise puyer la semngt nak beli buat nyer x..hmm aper nak jadi ngan aku x tau la, bila nak sedar pasal pmr n pun tarak tau lagi maa~~~
hehehehe

k habis tajuk di atas....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan