CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME!!

Assalamualaikum kepada pembaca blog ini dan kepada yang bukan Islam. Hye :) Facebook:Prince Aiman ^^v

Kegilaan Ku Pada Camera ^_^

 Yeah , tgh malam x leh tido ini lah kerja aku , hahahahax!!! *buruk ea, sory kesah lak kitew..

aku x tau lak aku ader snap gambar n ??? *ades wat malu betul

Main chak-chak sorang2 ....sedih kan?? hahax! asal happy
AWWWCHHAAKK!!!
apa ?? aku chak sikit jerk....adoi APTB...
kena blajar ngan budak kecik n.hahax!
k aku makin bam-bam...damn!!
lama x jogg, x exercise n la jdnyer...
eh jp jp...
mata aku besor kan?? bulat bulan hahax!!!
mulut x menahan, itik -_-'
 LOSER!!!
hahahx! just kidd laa, no one perfect k...
so never give up
bak kata Justin Bieber:Never Say Never...
haha!

peace style aku laa, xmau copy paste hahahax!
mata ku dah mula nak layu...hhaaee~~~
chhiikkaabboomm!!!!
saya nerd sikit, awk nerd banyak hahax!!
mata dah merah tu, cisss ngantuk loo~~~
ok2 awk center x??? eh x ea, laa
sory la kiter snap sorang2 so x tau, 
hehe
last pic..
love hehehehe
x jdi sgt tu, bukan tgn x bedung k...   :P
k la sampai sini jerk
nite
love u cayang *sper lak cyng n??(xder saper)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan