CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME!!

Assalamualaikum kepada pembaca blog ini dan kepada yang bukan Islam. Hye :) Facebook:Prince Aiman ^^v

My Sister Shaz Eyra

Shaz Eyra... (<3_<3)v

OK dia adalah akak angkat aku...dia slalu buli aku *kejam sikit* ehhehe always give me support and sometime nagging...yeah biasa la perempuan kan? haha hmm aper yg best yer she good gurl yep she is a good gurl i can see it from *ader la* ahha, from the way she treat me laa of cuz...i remember when last year i always need her help about FACE ACNE hahax!! 2 hour non-stop talking about MY FACE PROBLEM (X_X)v......and yeah she helpful and she like my family of cuz ....
kadang2 sajer jek stalker gambar dia kan kalau dia x on9 or RINDU *wow bahaya n haha* yeah u will feel it when someone that always be by ur side dissapear hehehe.....
that all that i want to say and for this gurl at the picture

I SAYANG U AKAK.. <3 :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan