CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME!!

Assalamualaikum kepada pembaca blog ini dan kepada yang bukan Islam. Hye :) Facebook:Prince Aiman ^^v

Why i can't forget u!!

hmm, tajuk jer pun korang kalau baca gerenti tau kan pasal aper n..
yeah you got it.....pasal cinta..cinta aku kepada seseorang, bukan cinta la tetapi syg..
aku x tau knp aku x boleh berhenti berharap pada 'DIA'...
walaupun sudah berpunya....aku still syg dia..........
syg dia sampai sanggup kecewakan org lain....
bukan salah sesiapa , kalau libatkan hati mmg xder saper yg salah...
aku pun pelik, walau mcm mana skali dia buat kat aku, aku tetap syg dia...

THE QUESTION IS WHY???

yes, itu yg aku cari selama n..knp??knp hati aku still pada dia??knp aku snggup kecewakan org lain kerana dia??
aku kalau nmpk jerk Si Tepek tu, mesti panas jerk hati, yer la dia mmg ncem kan dari aku, kulit puteh bagai, muka licin, i know....
maybe she pick that type of guy rather than 'this' guy...
it's okay, not her fault..
but the matter is
I CAN'T FORGET HER 

that for now, i now go to sleep bye :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan